Mesurem l’experiència del turista
Aprofita la intel·ligència de mercat que generem des de la unitat de Model Turístic i Recerca de l’Agència Catalana de Turisme (ACT).
A partir de la cultura de la dada volem contribuir a tenir, d’aquí a cinc anys, una Catalunya més competitiva, sostenible i inclusiva. En el marc del Pla de Recerca, t’oferim coneixement perquè prenguis les millors decisions sobre el teu negoci o destinació.
Entra a la plataforma B2B, accedeix a Coneixement > Intel·litur i consulta totes les dades turístiques actualitzades que posem al teu abast.
A un cop d’ull
Per aquesta tardor s’han fet 64 milions de cerques per agafar un avió cap a Catalunya. Quantes d’aquestes cerques s’han materialitzat en reserves?
Els segments de la població més gran (baby boomers) i els més joves (generació Z) són els que donen més importància a la sostenibilitat turística. Quin és el seu perfil?
Els Pirineus tenen una reputació online per sobre de la mitjana catalana amb una puntuació de 8,7. Vols saber la puntuació mitjana de Catalunya?
Pla de recerca
El Pla de Recerca 2020 – 2028 és el full de ruta que guia l’ACT a l’hora d’obtenir, analitzar i facilitar dades i coneixement pel sector turístic català.
Aquest Pla dotarà Catalunya d’un sistema d’intel·ligència de mercat sofisticat, capaç de proporcionar informació pràctica per tal d’incrementar el rendiment del màrqueting turístic i augmentar la competitivitat de les destinacions i empreses catalanes.
Accedeix al document per entendre el plantejament i les actuacions en recerca.
Intel·litur On Tour
Amb l’ànim d’impulsar la cultura de la dada, hem iniciat una sèrie d’accions emmarcades en l’Intel·litur On Tour. Aquests tallers fets arreu del territori donen una atenció personalitzada al sector en matèria d’intel·ligència de mercat.
Si sou una entitat, empresa o persona vinculada al sector turístic català i voleu revisar o ampliar el vostre coneixement en la matèria, no dubteu en contactar-nos. Atenem totes les peticions i us acompanyem virtual o presencialment.