Xarxa d’Oficines de l’ACT
L’Agència Catalana de Turisme és present a més de 30 països d’arreu del món mitjançant la seva
Xarxa d’Oficines. Totes les oficines de la xarxa presten serveis
B2B (serveis al sector turístic català i als turoperadors del país que treballen amb Catalunya).
D’ençà l’obertura de les
primeres oficines fora de Catalunya, l’any
1993, la presència de l’Agència Catalana de Turisme en els mercats emissors ha anat creixent en successives onades, d’acord amb criteris d’estratègia i oportunitat.
Les oficines de l’ACT són:
Europa: Benelux,
Espanya i Portugal,
Europa Central,
França,
Itàlia i Israel,
Països Nòrdics,
Regne Unit i Irlanda i
Rússia i Països de l’Est
Àsia: Àsia-Pacífic i
Xina
Amèrica: Nord-amèrica,
Sud-amèrica
Objectius
La missió d’aquestes oficines és donar a conèixer l’
oferta turística catalana i posicionar la
marca Catalunya actuant d’interlocutors en els mercats.
A més, copsen les
tendències de la
demanda de cada mercat per tenir els
inputs necessaris a l’hora de definir estratègies de màrqueting de l’Agència Catalana de Turisme en els mercats emissors.
Quins serveis ofereix als professionals?
A través de les oficines, l’Agència Catalana de Turisme proporciona als professionals del sector la possibilitat de:
- Mantenir un diàleg i interlocució fluids amb els agents d’aquell mercat: turoperadors, empreses, mitjans de comunicació, organismes turístics…
- Realitzar estudis exhaustius de cada mercat en el seu àmbit de competència i identificar-ne nous productes i ofertes. Recopilar informes, estudis i investigacions en aquest camp.
- Subministrar assistència tècnica al sector turístic català i suport en matèria de comercialització, promoció i informació.
- Facilitar l’accés a dades de mercat.