- Establir una relació estratègica amb l’Agència Catalana de Turisme
- Incrementar la presència de la teva empresa als principals mercats actuals i reforçar la internacionalització a nous mercats
- Tenir presència destacada a tots els canals de promoció, comunicació i comercialització de l’Agència Catalana de Turisme
- Millorar la notorietat de la teva marca
- Participar de forma activa en totes les accions de promoció
- Contactar amb altres professionals del sector turístic i dels mitjans de comunicació
- Accedir a la intel·ligència de mercat desenvolupada per l’Agència Catalana de Turisme
Programa de partenariat i esponsorització
Viatgem junts?
El programa de partenariat de l’Agència Catalana de Turisme té com a objectiu crear un pool de partners estratègics per unir sinergies, optimitzar els recursos econòmics i garantir un major impacte de les accions de promoció, comunicació i comercialització de la marca turística Catalunya, conjuntament amb grans marques reconegudes internacionalment.
Les empreses integrants del programa, que poden pertànyer o no al sector turístic, es beneficien del fet d’associar-se amb una destinació turística de referència mundial i la primera de l’Estat espanyol. Alhora, els partners multipliquen la seva presència i notorietat en els principals mercats internacionals. La visualització destacada de cada empresa a tots els canals i suports de promoció i comercialització de l’Agència queda garantida.
El programa de partenariat vol establir aliances estratègiques, estables i duradores, amb companyies líders catalanes o que tinguin activitat econòmica a Catalunya, que siguin innovadores en els àmbits respectius, que estiguin presents en els mercats exteriors i que comparteixin els valors de la marca Catalunya: lideratge, professionalitat, innovació, dinamisme, sostenibilitat i eficiència.
L’Agència Catalana de Turisme disposa també d’un programa d’esponsorització que té com a objectiu establir una relació tàctica amb empreses del sector turístic que vulguin participar en accions concretes organitzades per l’Agència d’una forma puntual, sempre amb un mateix objectiu: sumar esforços.
Finalment, amb la categoria de col·laboradors, podem establir acords de col·laboració anuals amb les associacions empresarials del sector turístic que aglutinin petites i mitjanes empreses. La característica principal d’aquests acords és que s’adapten totalment a les necessitats d’aquestes associacions.
Beneficis
- Establir una relació tàctica amb l’Agència Catalana de Turisme
- Identificar i seleccionar aquelles accions de promoció organitzades per l’Agència Catalana de Turisme que s’adeqüin millor als públics objectiu, productes i mercats estratègics de l’empresa
- Tenir una presència destacada en els canals i suports de comunicació en aquestes accions millorant la notorietat de marca
- Participar de forma activa en aquestes accions contactant amb altres professionals del sector turístic i dels mitjans de comunicació
- Establir una relació continuada amb l’Agència Catalana de Turisme
- Tenir presència en determinats canals de comunicació millorant la notorietat de marca
- Tenir presència o participar de forma activa en determinades accions de promoció contactant amb altres professionals del sector turístic i dels mitjans de comunicació
Criteris de selecció
- Ser una empresa líder i innovadora en el seu àmbit.
- Tenir presència en els mercats exteriors.
- Estar arrelada o tenir forts vincles amb Catalunya.
- Estar alineada amb el posicionament i els objectius de l’Agència Catalana de Turisme.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents i no tenir deutes tributaris amb la Generalitat de Catalunya.
A més, l’Agència Catalana de Turisme ha establert un filtre de selecció previ, que exclou com a possibles partners i patrocinadors les companyies de tabac, alcohol (excepte els productors de cervesa, vi, cava i similars) i continguts per a adults, empreses d'armes, partits polítics i persones físiques.
En el cas dels col·laboradors, aquestes associacions empresarials hauran de representar un percentatge elevat d’empreses del seu sector i que aquestes estiguin repartides en gairebé tot el territori català, apostar per la innovació, disposar d’un web amb informació suficient en un mínim de 3 idiomes i estar alineades amb el posicionament de l’Agència Catalana de Turisme.