Catalunya participa a IBTM World
El Catalunya Conventio Bureau participa a la fira IBTM World del 28 al 30 de novembre a Barcelona. Planifica una reunió amb l’equip del CCB a l’estand C50.
Projecte Catalunya Meetings & Sports
A més de ressaltar l’atractiu de Catalunya per a una àmplia gamma d’esdeveniments corporatius i de congressos, el CCB donarà a conèixer el nou projecte Catalunya Meetings & Sports. Les excel·lents instal·lacions esportives de Catalunya, juntament amb serveis i espais de reunions especialitzats, la converteixen en un destí ideal per a reunions i esdeveniments vinculats amb l’esport.
Sea Beyond
En línia amb el projecte Catalunya Meetings & Sports i amb l’objectiu de promoure l’activitat física en el sector MICE, Catalunya durà a terme una innovadora iniciativa vinculada amb l’esport, el mar i la sostenibilitat. Els visitants d’IBTM podran recórrer virtualment espectaculars indrets naturals de la costa de Catalunya mentre caminen o corren utilitzant un dispositiu de stepping instal·lat al bell mig de l’stand. Aquesta acció d’activació forma part de la campanya “Sea Beyond” de l’Agència Catalana de Turisme, que busca promoure Catalunya com a destinació líder en turisme nàutic, coincidint amb la celebració de la Copa America 2024 a Barcelona.
Coexpositors:
- POLA GIVEROLA LATROUPE RESORT
- MAS SALAGROS ECORESORT
- AQUA HOTEL GRUP
- CAMIRAL GOLF & WELLNESS
- CHÂTEAUFORM’ CAMPUS LA MOLA
- EL SANT CUGAT HOTEL
- EVENIA HOTELS
- GRAN HOTEL HAVANA – ESCAMPA HOTELS
- HCC HOTELS – BARCELONA
- HOTEL BEST FRONT MARITIM
- HOTEL CALIPOLIS SITGES
- HOTEL CLARIS AND SPA
- HOTEL EL JOU NATURE
- Hotel L’Azure
- HOTEL MÓN SANT BENET 4* & CONFERENCE CENTER