La campanya “Fifty Fifty”, impulsada per l’Agència Catalana de Turisme (ACT), de la mà del Catalunya Convention Bureau, ha estat guardonada amb el premi, en la categoria Plata, a la “Millor producció audiovisual MICE” a l’International Tourism Film Festival Africa que s’ha celebrat a Johannesburg (Sud-àfrica) de l’11 al 15 de juny.
La campanya de promoció de Catalunya com a destinació turística de negocis busca ressaltar els seus atractius únics per a esdeveniments corporatius, congressos i convencions. El director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer i Ferrer, explica que la campanya “destaca l’equilibri que ofereix Catalunya entre innovació i tradició, mar i muntanya, entorns urbans i rurals, estil de vida i excel·lència en els negocis, autenticitat i experiència”. Està protagonitzada per dues bessones, una d’elles encarna l’essència de les grans reunions professionals, l’altra representa l’ànima de les petites trobades i dels viatges d’incentiu. Mitjançant un recorregut per diferents paisatges i espais de reunions singulars del territori, les dues noies mostren la varietat d’opcions que Catalunya ofereix per celebrar-hi esdeveniments amb valor afegit.
Ferrer assegura que “Catalunya ofereix un ecosistema complet de serveis, instal·lacions i activitats que la converteixen en la seu ideal de reunions i trobades professionals de tot tipus. Amb aquesta nova campanya reafirmem el nostre compromís en la promoció del turisme MICE a Catalunya, posant èmfasi en la innovació, la sostenibilitat i el llegat que els esdeveniments poden deixar en el territori.”
Dirigida als mercats internacionals prioritaris com ara França, Regne Unit i Alemanya, la campanya presenta Catalunya com una experiència equilibrada que combina les seves riqueses culturals i paisatgístiques amb el seu dinamisme industrial i esperit de recerca, proporcionant així una estada professional memorable als visitants.
El premi rebut a Sudàfrica se suma al “Golden City Gate Award” a la millor cinta en la categoria MICE&EVENT atorgat en l’última edició de la fira ITB de Berlin. Cal destacar, a més d’aquests dos premis, que la campanya de l’Agència Catalana de Turisme ha estat seleccionada per entrar al circuit del Comitè Internacional de Festivals de Cinema de Turisme.