Inici > Notes de premsa > Catalunya, Mobile World Capital Barcelona i els Germans Roca presenten una experiència gastronòmica phygital a l’IMEX Frankfurt

Catalunya, Mobile World Capital Barcelona i els Germans Roca presenten una experiència gastronòmica phygital a l’IMEX Frankfurt

Mobile World Capital Barcelona i els germans Roca del Celler de Can Roca de Girona s’uneixen per a crear un viatge gastronòmic que trenca totes les barreres que coneixem avui dia. “Taste the technology”, present al stand de Catalunya a l’IMEX Frankfurt, forma part del projecte “Feel the Technology”, una iniciativa de Mobile World Capital Barcelona presentada per primera vegada durant el MWC Barcelona 2023 on els usuaris van poder gaudir d’una experiència única per a reflexionar sobre l’impacte de la tecnologia, en la nostra manera de comunicar-nos, interactuar i percebre la realitat.

El Catalunya Convention Bureau convida a cada visitant a degustar un bombó de xocolata amb sabor àcid (ganache de llima i fruita de la passió) creat pels Germans Roca i la seva xocolateria Bean-to-Bar Casa Cacau en un escenari on convergeixen la realitat digital i la física (phygital). Aquesta última marca l’inici d’un viatge digital, conduït pel mestre xocolater del Celler de Can Roca (Damian Alsop), amb unes ulleres de realitat virtual que combinen RA i RV. En total, s’han produït 1.000 bombons per a aquesta experiència.

Segons Francesc Fajula, CEO de Mobile World Capital Barcelona: “Portem més enllà els límits de la tecnologia amb una proposta que barreja el món físic i el digital per a produir noves experiències d’usuari. Dissenyem l’experiència per al MWC Barcelona i ara estem orgullosos de compartir-la internacionalment per primera vegada aquí a Frankfurt. Viatjar a través dels sabors creats pels millors xefs del món, els germans Roca, és ara una realitat que ens connecta amb les últimes tendències tecnològiques”.

En paraules de Jordi Roca, un dels 3 germans al capdavant del Celler de Can Roca: “La tecnologia ens permet jugar en un nou camp en la gastronomia. Amb la realitat virtual podem enriquir l’experiència de degustar bombons. Tot això mentre realitzem un viatge sensorial a mig camí entre el món real i el virtual. És increïble”.

Subratlla Narcís Ferrer, director de l’Agència Catalana de Turisme: “Catalunya té un pròsper ecosistema tecnològic i un fort enfocament en la innovació, amb nombroses empreses tecnològiques i startups amb seu a la regió. Això proporciona un terreny fèrtil per al desenvolupament i la integració de tecnologies capdavanteres en el sector MICE. L’experiència ‘Taste the technology’ és un bon exemple d’aquesta aliança positiva entre el turisme de reunions i la tecnologia”. Segons Ferrer, “el turisme de negocis és un segment de mercat que aporta visitants amb un alt potencial de retorn econòmic per al país i d’interacció amb les empreses locals. A més, és un catalitzador de noves oportunitats, que és el canvi que busquem en el model turístic català”.

L’experiència ha estat possible gràcies al suport de Futura Space, estudi especialitzat en la concepció i producció d’entorns immersius, experiències interactives i projectes innovadors.


PROGRAMES I PROFESSIONALS

ACT Tarragona Turisme Diputacio Lleida ddgi Twitter Barcelona Turisme Cambres Catalunya