El programa de partenariat de l’Agència Catalana de Turisme té com a objectiu crear un pool de partners estratègics per unir sinèrgies, optimitzar els recursos econòmics i garantir un major impacte de les accions de promoció, comunicació i comercialització de la marca turística Catalunya, conjuntament amb grans marques reconegudes internacionalment.
Les empreses integrants del programa, que poden pertànyer o no al sector turístic, es beneficien del fet d’associar-se amb una destinació turística de referència mundial i la primera de l’Estat espanyol. Alhora, els partners multipliquen la seva presència i notorietat en els principals mercats internacionals. La visualització destacada de cada empresa a tots els canals i suports de promoció i comercialització de l’Agència queda garantida.
El programa de partenariat vol establir aliances estratègiques, estables i duradores, amb companyies líders catalanes o que tinguin activitat econòmica a Catalunya, que siguin innovadores en els àmbits respectius, que estiguin presents en els mercats exteriors i que comparteixin els valors de la marca Catalunya: lideratge, professionalitat, innovació, dinamisme, sostenibilitat i eficiència.
L’Agència Catalana de Turisme disposa també d’un programa d’esponsorització que té com a objectiu d’establir una relació tàctica amb empreses del sector turístic que vulguin participar en accions concretes organitzades per l’Agència d’una forma puntual, sempre amb un mateix objectiu: sumar esforços.
Finalment, amb la categoria de col·laboradors, podem establir acords de col·laboració anuals amb les associacions empresarials del sector turístic que aglutinin a petites i mitjanes empreses. La característica principal d’aquests acords és que s’adapten totalment a les necessitats d’aquestes associacions.
Participar com a associat en el programa de partenariat té tot un seguit d’avantatges:
Per altra banda, els avantatges per a les empreses associades al programa d’esponsorització són:
I per les associacions empresarials amb la categoria de col·laboradors són:
Per convertir-se en partner o esponsor de l’Agència Catalana de Turisme, les empreses han de complir els criteris de selecció següents:
A més, l’Agència Catalana de Turisme ha establert un filtre de selecció previ, que exclou com a possibles partners i sponsors les companyies de tabac, alcohol (excepte els productors de cervesa, vi, cava i similars), continguts per a adults, partits polítics, persones físiques, i empreses d’armes.
En el cas dels col·laboradors, aquestes associacions empresarials hauran de representar un percentatge elevat d’empreses del seu sector i que aquestes estiguin repartides en gairebé tot el territori català, apostar per la innovació, disposar d’un web amb informació suficient en un mínim de 3 idiomes i estar alineades amb el posicionament de l’Agència Catalana de Turisme.
Si vols conèixer amb més detall les condicions i els beneficis del Programa de Partenariat i d’Esponsorització, posa’t en contacte amb la Unitat d’Aliances i Relacions Comercials de l’Agència Catalana de Turisme.
UNITAT D’ALIANCES I RELACIONS COMERCIALS
Carrer d’Aragó 244, 4a planta
08007 Barcelona
Tel. 934 849 900