Inici > Qui Som > Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022

Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022

El nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022 marca els reptes pels propers quatre anys pel que fa a l’estratègia i accions que s’han de seguir en l’àmbit de la promoció turística de Catalunya a l’exterior. El document ha estat concretat de forma conjunta amb agents turístics, patronats de turisme i sector privat i permetrà que l’Agència Catalana de Turisme (ACT) excel·leixi en la tasca diària de promoció de la nostra destinació.

L’objectiu principal de la Generalitat és posicionar Catalunya com una de les millors destinacions turístiques del món i consolidar-la com una de les tres primeres destinacions de la Mediterrània, tot aplicant una estratègia de creixement responsable i sostenible; i ajudar el sector a fer un màrqueting d’alta eficàcia.

El nou Pla presenta una vintena d’iniciatives que s’han de posar en marxa, orientades a resultats. En destaquen les següents:

• Nous productes anomenats 4D, que contribueixin a la Desconcentració, Desestacionalització, Diversificació i augment de la Despesa.
• Oferir més experiències fora de la temporada alta.
• Generar una comunicació integrada de màrqueting per no dispersar esforços.
• Desenvolupar una estratègia de màrqueting digital, treballant intensament amb el web i les xarxes socials.
• Aprofitar al màxim l’actiu que són els Centres de Promoció Turística de Catalunya.
• Implementació del nou sistema de marques.
Redefinir els serveis que ofereix l’ACT al sector privat i enfortir les relacions amb els patronats de Turisme de les diputacions i l’Ajuntament de Barcelona.

Aquest nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya marca com a objectius incrementar els viatges dels turistes durant els mesos de març, abril, maig i octubre; augmentar la despesa mitjana per turista i dia; augmentar el reconeixement de la marca Catalunya; i pel que fa a la desconcentració territorial, incrementar el nombre de viatgers que s’allotgen en establiments turístics fora de la costa.

Una explicació sintètica d’aquest Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022

Resum executiu del Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022

Per accedir a l’anterior Pla de màrqueting


PROGRAMES I PROFESSIONALS

ACT Tarragona Turisme Diputacio Lleida ddgi Twitter Barcelona Turisme Cambres Catalunya