El primer Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya, dissenyat per l’Agència Catalana de Turisme, s’implantarà el 2013 i serà un instrument adaptat als canvis que experimenten els mercats i que afecten al model turístic de la nostra destinació. Per aquest motiu, el nou pla vol sumar el major nombre possible d’adhesions i suports entre els socis de l’Agència i les empreses del sector.
El Pla de Màrqueting seguirà les directrius bàsiques que provenen del Pla Estratègic del Turisme a Catalunya, elaborat des de la Direcció General de Turisme del Govern de la Generalitat.
En un context en què la revolució digital ha canviat la manera de consumir els viatges, l’Agència Catalana de Turisme és conscient que cal aplicar noves fórmules de màrqueting. Per aquesta raó, el Pla de Màrqueting s’ha marcat els objectius següents:
Catalunya, com a destinació turística, ha d’adaptar-se als canvis que es produeixen amb el pas del temps, per això el Pla de Màrqueting serà un instrument cabdal per posar al dia la promoció de producte i experiències, marca, recomanació i fidelització de clients, expansió del market place i el màrqueting online.
Podeu consultar el Pla de Màrqueting en aquest enllaç.