#CatalunyaInspires, la nova campanya de màrqueting d’influencers MICE
El Catalunya Convention Bureau ha iniciat una campanya de màrqueting d’influencers amb l’objectiu de ressaltar Catalunya com una destinació MICE innovadora, segura i sostenible. El missatge clau de la campanya #CatalunyaInspires centra l’atenció en els esdeveniments híbrids i connectats amb la naturalesa, així com en les noves tecnologies aplicades al MICE. La campanya compta amb la participació de l’influencer Sina Bünte, professional del turisme de reunions procedent d’Alemanya amb una àmplia experiència en l’organització d’esdeveniments híbrids, online i presencials. Bünte és cofundadora & events director de SheSharp, fundació pel foment de la diversitat i la inclusió en el món tecnològic i empresarial. També és manager d’EventProfsBreakShit, un projecte per apropar la tecnologia als professionals del MICE.
La campanya es va iniciar al juliol amb l’assistència de Bünte al Mobile World Congress Barcelona 2021 (el primer esdeveniment professional presencial multitudinari des de l’inici de la pandèmia) seguit d’un viatge d’inspecció per Catalunya amb el suport de: Barcelona Convention Bureau, Baix Llobregat Convention Bureau, Sitges Convention Bureau, Costa Daurada Convention Bureau, Girona City Convention Bureau, Lloret Convention Bureau i Costa Brava Girona Convention Bureau. Els propers mesos Bünte publicarà articles i vídeos sobre les diferents experiències i trobades amb professionals viscudes durant el seu recorregut per terres catalanes.
“M’he adonat que tota la regió realment aposta per la tecnologia i la innovació. Tot el sector MICE, en certa manera, està connectat amb l’ecosistema tecnològic. I a més, en relativament poc temps estàs enmig de la naturalesa. Realment Catalunya és un lloc únic“.