L’Agència Catalana de Turisme convoca els Premis de Promoció Turística com a mostra de reconeixement envers les persones individuals, empreses i institucions que, amb la seva tasca, contribueixen a promoure Catalunya tant a escala nacional com internacional.
La finalitat dels guardons és que Catalunya sigui percebuda com una marca de qualitat, emprenedora i amb vocació i capacitat d’atracció global. En aquest sentit, l’ACT premia els productes, iniciatives i projectes més innovadors, treballs difosos als mitjans de comunicació, publicacions literàries, treballs en format multimèdia i campanyes de comunicació, catalanes, estatals o estrangeres que hagin contribuït a promoure turísticament Catalunya, independentment de l’idioma utilitzat.
Un jurat format per professionals de la comunicació, el màrqueting i el turisme és l’encarregat de valorar els treballs presentats a concurs. Més d’una setantena de propostes presentades a cadascuna de les darreres edicions donen idea de la positiva resposta als Premis de Promoció de l’ACT.
L’edició d’enguany dels Premis de Promoció de l’ACT encara no ha estat convocada.
Els guanyadors de les edicions anteriors poden consultar-se en aquest mateix web.