Aquesta marca s’adreça a empreses i entitats que ofereixen propostes específiques d’experiències i activitats gastronòmiques d’elevat valor afegit, que contribueixen a conèixer i gaudir del patrimoni gastronòmic català apropant als visitants una part de les tradicions, oficis, cultura, història i identitat territorial de Catalunya.
Ariadna Boixader Directora / Olea Soul
Accions de promoció de la Marca
Presència a fires de públic final a Catalunya: Mercat d’Escapades i Mostra de Vins i Caves
Presència a fires internacionals: FITUR, ITB, BTravel, WTM
Workshops interns per a la creació de producte i externs amb touroperadors
Organització de Presstrips, Blogtrips i Famtrips dirigits als principals mercats emissors
Benchmarks de turisme gastronòmic tant interns com internacionals
Campanyes de comunicació i publicitat de turisme gastronòmic en mitjans nacionals i internacionals
Cursos de formació especialitzats
Visibilitat als canals de promoció on line: web catalunya.com i act.gencat.cat , bloc de campanya “Catalunya és casa teva”, xarxes socials (Som Gastronomia i Catalunya Experience), plataforma de comercialització experience.catalunya.com
Presència al Catàleg i Mapa d’Experiències Gastronòmiques
Presència destacada al projecte Benvinguts a Pagès
Per a més informació o qualsevol consulta contacteu amb nosaltres: