Aquesta marca s’adreça a empreses i entitats que ofereixen propostes específiques d’experiències i activitats enoturístiques d’elevat valor afegit, que contribueixen al coneixement i al gaudi del món de la cultura vitivinícola catalana.
Els membres afiliats a la marca Enoturisme Catalunya han de contribuir amb la seva activitat a potenciar i/o promocionar el patrimoni vitivinícola com a mínim d’una de les dotze Denominacions d’Origen (DO) del territori català.
Frank Margenat Gerent / Heretat Oller del Mas
Accions de promoció de la Marca
- Presència a fires de públic final a Catalunya: Mercat d’Escapades, Mostra de Vins i Caves
- Presència a fires internacionals: FITUR, ITB, BTravel, WTM
- Workshops interns per a la creació de producte i externs amb touroperadors
- Organització de Presstrips, Blogtrips, Famtrips dirigits als principals mercats emissors
- Benchmarks d’Enoturisme tant interns com internacionals
- Campanyes de comunicació i publicitat d’enoturisme en mitjans nacionals i internacionals
- Cursos de formació especialitzats
- Visibilitat als canals de promoció on line: web catalunya.com i act.gencat.cat , bloc de campanya “Catalunya és casa teva”, xarxes socials (Som Gastronomia i Catalunya Experience), plataforma de comercialització experience.catalunya.com
- Presència al Catàleg i mapa de la Marca Enoturisme Catalunya
- Presència destacada al projecte Benvinguts a Pagès
Per a més informació o qualsevol consulta contacteu amb nosaltres:
hola.act@gencat.cat
